Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Deze deelpublicatie van het LVS-VCLB bevat alle boekjes en formulieren die nodig zijn om de wiskundetoetsen in het zesde leerjaar af te nemen en de resultaten te registreren. Dit deel sluit onmiddellijk aan bij het boek Wiskunde: Toetsen 6 - Basisboek. Deze deelpublicatie van het LVS-VCLB omvat toetsen wiskunde voor het zesde leerjaar. Er zijn toetsen en normen opgenomen voor begin en midden schooljaar. Ze zijn afgestemd op de nieuwe leerplannen. De toetsen zijn bedoeld voor gebruik op school. De gebruiksmaterialen zijn beschikbaar in een afzonderlijke bundel: Wiskunde: Toet-sen 6 - Kopieerbundel.
Choose an application
Het LVS-VCLB is een leerlingvolgsysteem, ontwikkeld door de Vrije-CLB-Koepel vzw, de koepelorganisatie van de Vrije Centra voor leerlingenbegeleiding. Het bevat onder meer signaleringstoetsen waarmee de leerlingen van nabij kunnen worden gevolgd bij hun voortgang in de belangrijkste leerstofdomeinen: lezen, spelling en wiskunde. Voor elk belangrijk leerstofdomein is er daarom, naast de toetsen, een boek waarin aandacht wordt besteed aan de verdere analyse van problemen en hoe de hulp kan worden geboden (het handelen dus). Een aparte algemene handleiding gaat in op het hoe en waarom van het LVS, de registratie en interpretatie van de gegevens, het leerlingenoverleg of MDO en de invoering van het LVS.
Choose an application
Deze deelpublicatie van het LVS-VCLB omvat toetsen van spelling voor de leerjaren 1 tot en met 6.
Nederlands ba.o. --- Spelling --- Zorgverbreding --- logopedie --- testmateriaal --- Schoolbooks - Didactic material --- #KVHB:Test; spelling --- Nederlands; ba.o --- #KVHB:Leerlingvolgsysteem --- #KVHB:Testotheek LA --- #KVHB:Testotheek TP --- 474.4 --- 475.24 --- Kindvolgsystemen(Leerlingvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- Lager onderwijs --- Toetsen --- 474.21 --- Evaluatie --- Schrijven --- Nederlands; ba.o. --- Didactic evaluation --- Didactics of Dutch --- Didactics of languages --- Primary education
Choose an application
Groeiboek is een hulpmiddel bij de uitbouw van een zorgbeleid in de school. Het is in de eerste plaats ontwikkeld voor de kleuterleidster en voor de kleuters die extra zorg nodig hebben. Via het stappenplan extra zorg, kunnen het kleuterteam, de zorgbegeleiders en de directie planmatig werken. Het omvat drie belangrijke stappen : signaleren, analyseren en handelen. Het gebruik van een kinddossier maakt de continuïteit van de aanpak mogelijk door de hele kleuterschool heen. Groeiboek bestaat uit vier delen : basisboek, signaleren, analyse en handelen en continuïteit van de leerzorg. Analyse en handelen is het omvangrijkste deel van Groeiboek. Het bestaat uit een aantal aparte boeken.
#KVHB:Kleuteronderwijs --- #KVHB:Kleuters --- #KVHB:Kleutervolgsysteem --- #KVHB:Kleuterzorgsysteem --- #KVHB:Test; schoolse geschiktheid en bekwaamheid --- #KVHB:Test; ontwikkelingsdoelen --- #KVHB:Test; zorgbeleid --- #KVHB:Testotheek TP --- leerlingvolgsysteem --- kleuters --- zorgverbreding --- leerlingvolgsystemen --- kleuteronderwijs --- ervaringsgericht onderwijs --- didactiek --- 454 --- 460.5 --- 467 --- 471.4 --- Kindvolgsystemen(Leerlingvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- Kleuterbegeleiding --- Kleuteronderwijs --- Observatie --- Ontwikkelingspsychologie(Kinderpsychologie, Jeugdpsychologie) --- Zorgverbreding --- Kleutervolgsystemen --- Ontwikkeling van kinderen --- Zorgverbreding (Zorgbreedte) --- Handboek/cursus --- Kleuters ; onderwijs --- 060383.jpg --- Kleuterschool: volgsysteem --- Didactiek --- Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- Didactiek; algemeen --- Zorgbeleid --- Leerlingvolgsystemen --- Kleuters --- Ontwikkelingsbegeleiding --- Signalering --- Handelingsplannen --- 070902.jpg --- Volgsystemen: kleuterschool --- leerlingenvolgsysteem --- kleuterscholen --- ontwikkelingsonderzoek --- PXL-Education 2020 --- Leerlingvolgsysteem --- Kleuter --- Didactics --- Primary education --- Secondary education
Choose an application
Groeiboek is een hulpmiddel bij de uitbouw van een zorgbeleid in de school. Het is in de eerste plaats ontwikkeld voor de kleuterleidster en voor de kleuters die extra zorg nodig hebben. Via het stappenplan extra zorg, kunnen het kleuterteam, de zorgbegeleiders en de directie planmatig werken. Het omvat drie belangrijke stappen : signaleren, analyseren en handelen. Het gebruik van een kinddossier maakt de continuïteit van de aanpak mogelijk door de hele kleuterschool heen. Groeiboek bestaat uit vier delen : basisboek, signaleren, analyse en handelen en continuïteit van de leerzorg. Analyse en handelen is het omvangrijkste deel van Groeiboek. Het bestaat uit een aantal aparte boeken.
zorgverbreding --- motorische ontwikkeling --- Didactic evaluation --- zintuigen --- zorgbeleid --- Orthopedagogics --- cognitieve ontwikkeling --- Kindergarten --- taalbewustzijn --- lichamelijke ontwikkeling --- didactiek --- kleuteronderwijs (doelgroep) --- Leerlingvolgsysteem ; kleuteronderwijs --- #KVHB:Kleuteronderwijs --- #KVHB:Kleuters --- #KVHB:Kleutervolgsysteem --- #KVHB:Kleuterzorgsysteem --- #KVHB:Test; schoolse geschiktheid en bekwaamheid --- #KVHB:Test; ontwikkelingsdoelen --- #KVHB:Test; zorgbeleid --- #KVHB:Testotheek TP --- leerlingvolgsysteem --- kleuters --- 460.5 --- 467 --- 471.4 --- Handelingsplannen --- Kindvolgsystemen(Leerlingvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- Kleuterbegeleiding --- Kleuteronderwijs --- Observatie --- Ontwikkelingspsychologie(Kinderpsychologie, Jeugdpsychologie) --- Zorgverbreding --- Kleutervolgsystemen --- Ontwikkeling van kinderen --- Zorgverbreding (Zorgbreedte) --- Handboek/cursus --- Kleuters ; onderwijs --- 051083.jpg --- Kleuterschool: volgsysteem --- Didactiek --- Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- Didactiek; algemeen --- 454 --- leerlingvolgsystemen --- ervarinsgericht onderwijs --- Zorgbeleid --- Leerlingvolgsystemen --- Kleuters --- Ontwikkelingsbegeleiding --- leerlingenvolgsysteem --- kleuterscholen --- ontwikkelingsonderzoek --- PXL-Education 2020 --- Leerlingvolgsysteem --- Kleuter
Choose an application
Het LVS-VCLB is een leerlingvolgsysteem, ontwikkeld door de Vrije-CLB-Koepel vzw, de koepelorganisatie van de Vrije Centra voor leerlingenbegeleiding. Het bevat onder meer signaleringstoetsen waarmee de leerlingen van nabij kunnen worden gevolgd bij hun voortgang in de belangrijkste leerstofdomeinen: lezen, spelling en wiskunde. Voor elk belangrijk leerstofdomein is er daarom, naast de toetsen, een boek waarin aandacht wordt besteed aan de verdere analyse van problemen en hoe de hulp kan worden geboden (het handelen dus). Een aparte algemene handleiding gaat in op het hoe en waarom van het LVS, de registratie en interpretatie van de gegevens, het leerlingenoverleg of MDO en de invoering van het LVS.
Choose an application
Deze deelpublicatie van het LVS-VCLB omvat de toetsen wiskunde voor het vijfde leerjaar. Er zijn toetsen en normen opgenomen voor begin, midden en einde school-jaar. Ze zijn afgestemd op de nieuwe leerplannen. De toetsen zijn bedoeld voor gebruik op school. De gebruiksmaterialen zijn beschikbaar in een afzonderlijke bundel: Wiskunde: Toet-sen 5 - Kopieerbundel.(Bron: www.garant.be)
Choose an application
#KVHB:Leerlingvolgsysteem --- #KVHB:Test; wiskunde --- #KVHB:Testotheek LA --- 474.4 --- 475.4 --- Evaluatie --- Kindvolgsystemen(Leerlingvolgsystemen, Kleutervolgsystemen) --- Lager onderwijs --- Wiskunde --- 474.23 --- Basisonderwijs --- Leerlingvolgsystemen
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|